Reklamasjon
Melding om feil og manglar ved produkta kan du melde til oss skriftleg. Av bevisomsyn tilrår vi at reklamasjonen blir sendt skriftleg til charlotte@solhjell.no.
Rutiner for retur av varer
Ein reklamasjon vil seie at det er ein feil eller mangel ved varen. Om du oppdagar feil med design, manglar i forsendinga eller feil på produktet må du gi oss beskjed om det innan rimeleg tid.
Ved reklamasjonsvurderingar undersøker vi kva som er feil med produktet og gir ei tilbakemelding på om det er grunnlag for reklamasjon eller ikkje. Vi gjør oppmerksam på at reklamasjonsretten gjelder sømfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje. Kunden er sjølv ansvarleg for at måla blir tatt riktig og skrive på rett felt i målskjema. Husk å sjekke ordrebekreftelsen.
Den absolutte reklamasjonsfristen er på 2 år.
Dersom det ligg føre ein mangel eller ein feil ved produktet kan Solhjell AS tilby retting eller omlevering i samsvar med lova, og forbrukar kan ikkje krevje prisavslag eller heving.
Beskjed om eventuelle feil og manglar på bunaden eller produktet må sendast innan 2 månader etter at bunaden eller produktet er mottatt. Dette er i samsvar med «forbrukerkjøpsloven».
Melding om eventuelle feil og manglar skal sendast til:
Solhjell AS
Ved: Charlotte Mønnick
Rosenkrantzgate 8, 0159 Oslo
Email: charlotte@solhjell.no
Telefon: 412 20 608
Solhjell AS håper du får glede av bunaden din i mange år framover.